FAQ - Pytania i odpowiedzi
Zamówienie w sklepie internetowym można złożyć za pośrednictwem Konta Klienta lub wybrać opcję zakupu bez rejestracji. Zakup dokonuje się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza, który określa między innymi rodzaj, cenę i ilość produktów zamawianych przez Klienta pod wskazany adres. Wymagane jest także podanie danych osobowych, wybranie sposobu dostawy oraz akceptacja regulaminu. Po wykonaniu tych wszystkich kroków pozostaje kliknięcie przycisku “Zamawiam i płacę”. Zamówienie zostało złożone.
NIE - Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym nie jest konieczne założenie konta. Zamówienie można złożyć także wybierając opcję zakupu bez rejestracji.
TAK - Do czasu rozpoczęcia realizacji zamówienia, Klient może anulować złożone i opłacone zamówienie. W przypadku anulowania zamówienia sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie max. 3 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
Klient ma 5 dni roboczych na opłacenie złożonego zamówienia. Jeżeli po tym czasie płatność nie zostanie odnotowana, zamówienie zostaje anulowane i nie przechodzi do realizacji.
TAK - Do czasu rozpoczęcia realizacji zamówienia, Klient może zmienić swoje zamówienie przy pomocy elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronie. Wystarczy ponownie przejść ścieżkę składania zamówienia - zmiana następuje poprzez złożenie nowego zamówienia, które zajmuje miejsce dotychczas złożonego. Ewentualna dokonana przez Klienta płatność jest rozliczana na poczet nowego zamówienia, a w przypadku nadpłaty sprzedawca zwraca różnicę na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność.
W celu usunięcia produktu z koszyka należy nacisnąć przycisk “X” znajdujący się w kolumnie “Usuń” po prawej stronie widoku koszyka.
Kod rabatowy należy wpisać w przeznaczone do tego pole podczas składania zamówienia. Opcja dodania kodu rabatowego pojawia się na etapie potwierdzania zamówienia, przed przejściem do płatności.
Koszyki automatycznie “czyszczą” się po 7 dniach od dodania produktu. Produkty można dodawać do listy zakupowej (nazywanej też przechowalnią) - będą tam widoczne przez nieokreśloną ilość czasu o ile nie zostaną usunięte z oferty sprzedaży. Własne listy zakupowe mogą tworzyć jedynie Klienci posiadający konto. Z listy zakupowej można wygodnie przenieść produkty prosto do koszyka i dokonać zakupu w późniejszym czasie. Produkty obecnie znajdujące się w koszyku można również przenieść do listy zakupowej klikając przycisk “Zapisz cały koszyk w liście zakupowej”.
NIE - Dodanie produktu do listy zakupowej nie oznacza ich rezerwacji. Jeśli produkt zostanie wyprzedany, na liście zakupowej pojawi się informacja “chwilowo niedostępny”. Po uzupełnieniu stanów magazynowych produkt będzie dostępny ponownie i wtedy można dokonać zakupu.
TAK - Podczas składania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
Oferowane przez nas formy płatności to: płatności ekspresowe PayByLink, BLIK, przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem, a także odroczone płatności PayPo.
Płatności ekspresowe PayByLink obejmują:
- Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem)
- Bank BPS
- Bank Millennium
- Bank Pekao S.A (Pekao24Przelew)
- Bank Pocztowy
- BNP Paribas
- BOŚ Bank
- Citibank Handlowy S.A. (Płacę z Citi Handlowy)
- Credit Agricole
- Getin Bank
- IdeaBank
- ING Bank Śląski
- Inteligo (Płacę z Inteligo)
- PKO Bank Polski S.A. (iPKO)
- mBank (mTransfer)
- Nest Bank
- Noble Bank
- Pay Way Toyota Bank
- PBS Bank
- PeoPayInvest-Bank S.A.
- Santander Bank Polska
- SGB
- SKOK
Informacja o formach płatności znajduje się także pod tym linkiem: SPOSOBY PŁATNOŚCI
TAK - Obecnie oferujemy możliwości płatności z odroczonym terminem PayPo.
TAK - Jest możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze. Wysyłki za pobraniem realizowane są za pośrednictwem kuriera GLS.
W przypadku nieudanej płatności online należy odczekać kilka minut i ponowić płatność. Jeżeli problem powtarza się kolejny raz prosimy o przesłanie nam o tym informacji mailowo na adres: SKLEP@KOTARBAU.EU
Oferujemy formy dostawy z przedpłatą za zamówienie lub za pobraniem.
Dostępne formy dostawy z przedpłatą:
- Orlen Paczka - 11,00 PLN
- Orlen Paczka MINI-STANDARD - 11,00 PLN
- Paczkomaty 24/7 InPost - 12,00 PLN
- Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie do automatu lub punktu odbioru - 11,50 PLN
- Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie na adres - 13,00 PLN
- GLS - 12,99 PLN
- GLS - dostawa do punktu - 11,49 PLN
- Odbiór osobisty - GRATIS
Dostępne formy dostawy za pobraniem:
- GLS - 15,99 PLN
- Paczkomaty 24/7 InPost - 19,00 PLN
- Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie do automatu lub punktu odbioru - 14,00 PLN
- Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie na adres - 15,50 PLN
Informacja o formach dostawy znajduje się także pod tym linkiem: WYSYŁKA
Czas dostawy wynosi przeważnie 1-2 dni roboczych zależnie od wybranego sposobu dostawy. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki to 24h, po przekazaniu paczki kurierowi czas jej podróży wynosi przeważnie kolejne 24h. Podobnie wygląda to w przypadku dostaw do punktu realizowanych przez InPost oraz Orlen Paczkę.
NIE - Nie wysyłamy paczek w weekendy, ani w dni ustawowo wolne od pracy. Nasz magazyn pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W takich godzinach przygotowywane i realizowane są wysyłki zamówień.
TAK - Zamówienie można odebrać osobiście w naszym magazynie znajdującym się pod adresem: KRZYSZKOWICE 746, 32-445 KRZYSZKOWICE.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: SKLEP@KOTARBAU.EU z obsługą naszego sklepu. Jeżeli wybraną formą kontaktu będzie e-mail, to do wiadomości najlepiej dołączyć od razu zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz krótki opis stanu opakowania i zawartości. Znacznie przyspieszy to nasze działania.
Na bieżąco aktualizujemy stan realizowanych zamówień. W momencie wysyłki zamówienia, na jego karcie pojawia się numer identyfikacyjny paczki do jej śledzenia na stronie wybranego przewoźnika. W pierwszej kolejności należy sprawdzić na stronie przewoźnika, gdzie obecnie znajduje się paczka. Status “wysłane” oznacza, że paczka została wydana przez nas kurierowi i jest w drodze do odbiorcy. W międzyczasie przesyłka może mieć na stronie przewoźnika statusy: odebrana przez kuriera, w drodze, wydana do doręczenia, bądź przechodzić przez sortownie. Jeżeli zamówienie ma nadany status “wysłane”, a paczka nie dotarła w przeciągu 3 dni roboczych od daty nadania, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy SKLEP@KOTARBAU.EU z obsługą sklepu. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i wyjaśnimy, gdzie obecnie znajduje się paczka oraz z czego wynika opóźnienie.
Status zamówienia można wygodnie sprawdzić na karcie zamówienia lub pod linkiem dostępnym u dołu strony głównej: STATUS ZAMÓWIENIA
Zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma 30 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc zakupiony towar nie spełnia oczekiwań można go do nas odesłać w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem InPost.
Informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się pod tym linkiem: ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Udostępniamy także wygodne formularze do zgłoszenia, które znajdują się na samym dole strony głównej naszego sklepu internetowego oraz w widoku zamówienia na koncie Klienta:
ZWROT - Chcę zwrócić produkt
REKLAMACJA - Chcę zareklamować produkt
Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej czas oczekiwania na zwrot pieniędzy wynosi maksymalnie do 7 dni. Zwroty staramy się realizować najszybciej, jak to możliwe.
Zgodnie z naszym regulaminem Klient ma 30 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc zakupiony towar nie spełnia oczekiwań, można go do nas odesłać w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Uprawnienie do złożenia reklamacji przysługuje w okresie dwóch lat od daty zakupu. Podstawą reklamacji jest niezgodność towaru z umową, istniejąca już w chwili jego wydania (np. w postaci wady). Zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Kupujący korzysta z domniemania istnienia niezgodności towaru z umową, jeżeli wada została stwierdzona w terminie 6 miesięcy od zakupu towaru.
Problem techniczny należy zgłosić na adres mailowy: SKLEP@KOTARBAU.EU W zgłoszeniu należy podać szczegółowy opis występujących problemów oraz w miarę możliwości dołączyć screeny.
W przypadku założenia konta i braku linku aktywacyjnego należy sprawdzić SPAM - możliwe, że to właśnie tam trafił mail z linkiem aktywacyjnym. Jeżeli jednak nie ma tam linku, prosimy o ponowną rejestrację Konta lub kontakt mailowy z nami: SKLEP@KOTARBAU.EU
By zapisać się do newslettera należy wypełnić formularz dostępny u dołu strony głównej - NEWSLETTER W formularzu należy podać adres e-mail oraz imię. Po wysłaniu formularza na podany adres mailowy zostanie przesłany link aktywacyjny, po jego kliknięciu newsletter będzie aktywny.
Zapisując się do newslettera Klient zyskuje możliwość bycia na bieżąco z nowymi ofertami produktów wprowadzanymi do sprzedaży, atrakcyjnymi zniżkami i akcjami promocyjnymi ograniczonymi czasowo. Newsletter z informacją o nowych produktach jest wysyłany nie częściej niż raz w tygodniu, dlatego nie trzeba się obawiać “zapchanej” skrzynki mailowej. W przypadku, gdy szykujemy nową akcję promocyjną na naszym sklepie internetowym, subskrybenci newslettera dowiadują się o niej w pierwszej kolejności - dzięki temu można wyprzedzić innych Klientów i bez problemu zamówić produkty, których dostępność jest ograniczona. Klient ma także możliwość zrezygnowania z subskrypcji newslettera w każdym momencie.