Oferta Pracy - Specjalista ds. Zakupów | Kotarbau

Podstawowe informacje:
- Lokalizacja: Krzyszkowice (pow. myślenicki), małopolskie
- Forma zatrudnienia: kontrakt B2B
- Kompetencje: specjalista (mid / regular)
- Wymiar zatrudnienia: pełen etat
- Tryb pracy: stacjonarny
Twój zakres obowiązków
1. Zarządzanie procesem zakupowym:
-
Codzienne zatowarowanie na podstawie analizy brakującego asortymentu
- Kontrola poziomu stanów magazynowych
- Planowanie stoków magazynowych
- Tworzenie planów zapotrzebowania na towary w ujęciu tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym, sezonowym
- Nadzór nad terminową realizacją dostaw oraz jakością produktów
- Optymalizacja kosztów
2. Prowadzenie negocjacji z kontrahentami:
- Negocjowanie umów handlowych i warunków dostaw
- Prowadzenie analizy ryzyka i ocena kontraktów
- Utrzymywanie relacji z dostawcami poprzez regularny kontakt i rozwiązywanie trudności
3. Współpraca z innymi działami w organizacji:
- Zapewnienie prawidłowej komunikacji min. z magazynem i pozostałymi działami, celem sprawnego przepływu informacji i realizacji zamówień.
4. Tworzenie raportów bezpośrednio dla Prezesa firmy.
Nasze wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie handlowej/dystrybucyjnej.
- Doświadczenie w planowaniu strategii zakupów w oparciu o sezonowość produktów.
- Umiejętność weryfikacji cen na rynku i porównywania cen u producentów.
- Znajomość programu Subiekt GT lub podobnego do zarządzania stanami magazynowymi.
- Zaawansowana znajomość excela umożliwiająca sporządzanie czytelnych raportów.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystywane do nawiązywania relacji z kontrahentami oraz prowadzenia negocjacji.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych na kierunku logistyka lub ekonomia.
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z zagranicznymi kontrahentami.
Oferujemy
- Współpracę w modelu B2B (umowa na czas nieokreślony)
- Płatne dni wolne
- Samochód służbowy do celów służbowych
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
- Pracę w systemie hybrydowym (po wdrożeniu stanowiskowym).
- Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon)
- Rozwój stanowiskowy, możliwość awansu w strukturach organizacji.
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
